Roses are Red, Violets are Blue

Love never crossed my mind until the day that I met you..

Salam Ramadahan..

Alhamdulillah dapat lagi menyambut ramadhan tahun nih..bezanya aku sambut kat umah mertua..yelah dah nak due nih..bila-bila je baby bleh kuar nih..ikutkan klinik tarikh aku bersalin 24th July nih..hmm Ya Allah aku mohon semuanya berjalan lancar & selamat..Amin..

First ramadahan, aku gagahkan juga bersahur & berpuasa. Abah kata kalau x tahan buka r..jgn ikutkan sangat coz dah sarat dah kan..aku sengih..je..lagi r mentua akau offer kalo larat nak balik berbuka kat Batu Pahat pergilah..tapi janji kene balik Pagoh esoknya coz takut dah time kan. Wah orang ngantuk disorongkan bantal..yahooo... mak anak mak nak balik berbuka nih..x sabar rasa..n dengan tersenyum simpul gak Abah perli aku cz aku dah buka kul 2ptg..:D..isk..x sangka x tahan woo... rasa angin..takut jadik cam minggu 32 hari tuh...sangka kene angin gastrik..rupa2nya Braxton Hicks contractions ..hehehe..



0 comments:

Post a Comment

About Me

Ibu kepada Muhd Arif Rifqi & Muhd Afif Rizqi Image result for emoticon juga tukang sibuk kepada En. Hasnor M Tahir Image result for emoticon

-Noha Salleh-

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wildan Syurgaku Muhd Arif Rifqi Bin Hasnor

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Afif Rizqi

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Today's Weather

Followers

Total Pageviews

Selamat Pagi Cinta..